FAQ | SlevmeTo.cz - slevový portál s množstvím slev

FAQ

Provozovatelem internetových stránek www.morezliav.sk, www.moreslev.cz, www.slevmeto.cz – dále jen web provozovatele,  je společnost  Phoenix Corporation, s.r.o., sídlo:  Kalinkovo 578, 900 43 Kalinkovo, IČO:  36 74 57 74, DIČ: 202 233 19 38, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č. 44838/B je oprávnený vykonávať dohľad Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie (ďalej len „SOI“) so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27, tel. č.: 02/ 58272 172; 02/58272 104 , fax č.: 02/ 58272 170.

O webu.
web provozovatele Vám pravidelně přináší bezkonkurenční slevy z různých oblastí za bezkonkurenční ceny.

Jak si mám koupit slevu?
Stačí kliknout na tlačítko "Koupit" při dané slevě před ukončením časového nebo množstevního limitu slevy a následně projít procesem objednávky.

Jak je možné, že slevy jsou tak vysoké?
Majitelé zařízení vědí, že nejlepší referencí je pozitivní zkušenost, kterou dále šíří jejich spokojení zákazníci. Kromě dalších pozitiv tak díky slevě dokážou přitáhnout do svých zařízení stále nové hosty. Když budete s jejich službami spokojeni, určitě se k nim rádi vrátíte a řeknete o tom i Vašim známým.

Je na webu provozovatele potřebný minimální počet zájemců?
Ne, slevy jsou aktivní okamžitě již při objednávce prvního kupónu. Když o slevách řeknete své rodině a přátelům, je to jen Vaše výhoda, protože všechno můžete využívat spolu a navíc si na tom můžete i finančně přilepšit.

Kdy mohu kupón použít?
Kupóny mají dlouhodobější datum platnosti a datum od kdy do kdy jsou platné, je vyznačen na kuponech. Při každé slevě je doba platnosti individuální a je vždy předem určena při každé slevě.

Koupil jsem si kupón - jak ho mám použít?
Jakmile Vaši platbu zaevidujeme v našem systému, dostanete kupón na Vaši e-mailovou adresu, a stejně ho najdete po přihlášení do Vašeho konta. Najdete na něm všechny potřebné informace a podmínky použití. Abyste slevu mohli využít, kupón je třeba přinést do zařízení, případně zadat kód kupónu v internetovém obchodě.

Mohu koupit kupón i pro někoho jiného jako dárek?
Samozřejmě, poukázky jsou výborným dárkem. Kupón je přenosný, můžete ho komukoliv darovat. Chcete-li na kupón uvést speciální text, využijte náš generátor dárkových kupónů, který naleznete po přihlášení do systému v části Kupóny.

Od koho a kdy budu daňový doklad / fakturu po objednání kupónu?
Daňový doklad (fakturu, účtenku) vystavuje zařízení, které samotnou službu poskytuje. Zařízení vystavuje doklad v momentě, kdy je služba poskytnuta a kdy je kupón uplatněn.
web provozovatele vystupuje výhradně jako zprostředkovatel, služby objednané prostřednictvím portálu zákazníkům neposkytuje a tedy zákazníkům nevystavuje žádný daňový doklad s výjimkou případů, kdy společnost Phoenix Corporation, sro - Provozovatel portálu  poskytuje slevu na své služby, či produkty.

Pokud nepoužiji celou hodnotu kupónu najednou, mohu zbývající částku využít při další návštěvě?
Ne. Výjimka je případ, že od obchodníka dostanete jeho obchodní kupón se zbytkovou částkou.

Co když si vinou zařízení nebudu moci uplatnit slevu na jeho službu nebo zboží?
Samozřejmě Vám všechny peníze vrátíme ve smyslu našich Všeobecných obchodních podmínek.

Mohu kupony z webu provozovatele kombinovat s jinými nabídkami které nabízí Poskytovatel?
Ne. Výjimkou je, pokud je tato možnost popsána přímo v nabídce.

Je platba bankovní kartou, případně formou PayPal bezpečná?
Absolutně. Systém platby na webu provozovatele splňuje všechny podmínky internetového nakupování. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na stránku banky, resp. PayPal, kde zadáte všechny potřebné údaje v zabezpečené platební bráně banky, zrealizujete Vaši platbu a obratem od nás dostanete kupón na Vaši e-mailovou adresu. My s Vašimi údaji vůbec nepricházame do kontaktu.

Po zaplacení mi nepřišel ihned kupón na mail, je to v pořádku?
Náš systém Vám automaticky pošle kupón po připsání platby na účet. Někdy se může platba ze strany banky odloženo o jeden den. Z pravidla nejpozději na druhý den Vám přijde kupón na Váš e-mail. Pokud Vám kupón nepřišel do 48 hodin, kontaktujte nás na helpdesk@morezliav.sk.

Jak mohu dostat i svůj obchod, či služby na web provozovatele?
Prohlédněte si nabídku pro firmy a kontaktujte naše obchodníky.

 

Celkem jsme 223 523 zákazníkům ušetřili již 9 473 717.88 € nákupem 340 791 kupónů , což je 42.38 € na zákazníka

Chcete dostávat nabídky na e-mail?

Pro partnery Kontakt Obch. podmínky

Získejte nové zákazníky pro svůj biznis. Poradíme Vám, jak přilákat více klientů.

Vytvořte si slevu u nás a inzerujte ihned.